...

Правила на хотела

Правилата на нашия хотел

За безопасността и удобството на нашите гости се прилагат следните правила и правила на адрес Umani Hotel & Beach. Ако имате въпроси или коментари относно тези правила, моля свържете се с нас на T: +359888100164  or info@hotelumani.bg преди да направите резервация.

Моля, прочетете нашите Общи условия за информация относно резервации, плащания и условия за анулиране, възстановяване на суми и общи условия. Моля, обърнете се към нашите Политика за Поверителност за информация относно безопасността и сигурността на вашите лични данни.

1. Настаняване и напускане: Всички гости трябва да бъдат регистрирани и е необходимо да представят лична карта, паспорт или карта за временно пребиваване при настаняване.

    • Настаняване е след 14:00ч.
    • Напускане е до 12:00 часа на обяд в деня на заминаване.

Ранно настаняване или късно напускане е възможно при наличност и след потвърждение от хотела и се заплаща допълнително съгласно ценоразписа. Моля, информирайте екипа за резервации, ако желаете да се регистрирате преди 14:00 часа. и рецепцията, ако искате да резервирате стая след 12:00 часа.

Членове на клуба Umani: нашите лоялни клиенти могат да ползват опцията за безплатно ранно настаняване след 10:00 часа и безплатно късно освобождаване до 18:00 часа (изисква се потвърждение от хотела).

2. Пуши: Съгласно българското законодателство пушенето на каквито и да било тютюневи изделия, включително, но не само цигари, лули, електронни цигари, електронни течности, пури, тютюн за емфие или дъвчене, не е разрешено на закрито място на хотела, включително и на гостите стаи, коридори, ресторанти и барове или всяка друга обществена закрита зона. Пушенето е разрешено само в определените за това места.

3. Домашни любимци: не приемаме домашни любимци в помещенията за настаняване и в общите части на ХОТЕЛА.

4. Паркинг: предоставяме безплатно за гостите на хотела паркоместа на място, с ограничен капацитет. Гостите приемат, че паркират автомобилите си на свой собствен риск.

5. Плажни кърпи, шезлонги и чадъри: предоставяме ползването на плажни кърпи за целия престой безплатно срещу депозит. Хавлиите са подходящи както за открития басейн, така и за плажа. Можете да поискате замяна по ваша преценка. Моля, попитайте на рецепция. Шезлонги и чадъри са безплатни за гостите на хотела както на открития басейн, така и на плажа Умани (един плажен чадър на стая и един шезлонг на човек).

6. Сейфове се предоставят безплатно във всички стаи и апартаменти. Моля, използвайте сейфовете за съхранение на всички ценни и важни лични вещи. ХОТЕЛЪТ не носи отговорност за загуба, повреда или кражба на пари в брой, бижута или други ценности, оставени в стаи за гости (извън сейфа) или обществени зони.

7. Правила за почистване и „Не безпокойте“: за безопасността и неприкосновеността на личния живот на нашия персонал и гости, няма да се обслужват заети стаи, докато гостите се представят, освен ако не е изрично поискано от госта(ите). Моля, информирайте рецепцията, ако искате да насрочите услугата в определен час и ние ще направим всичко възможно да се придържаме към желаното от вас време. Всички стаи са оборудвани с табели "Не безпокойте". Когато знакът „Не безпокойте“ бъде поставен на дръжката на вратата и видим за нас, членовете на персонала ще бъдат предупредени да не чукат и не влизат в стаята по каквато и да е причина и стаята ви няма да бъде обслужвана.

8. Правила за честна и подходяща употреба на Wi-Fi: предоставяме безплатен Wi-Fi в стаите и общите части на ХОТЕЛА. Гостите приемат да използват този достъп до интернет честно и по подходящ начин. Предоставеният достъп до Интернет е предназначен за общо ползване, като достъп до световната мрежа, имейл, съобщения, социални медии, лек видео/музика/медия стрийминг. Той не е предназначен или идеално подходящ за поточно предаване на тежки медии, онлайн игри, обширни изтегляния/качвания. Достъпът до незаконна дейност или използването на нашата мрежа за незаконна дейност е забранен и ще бъде докладван на местните власти.

9. Заплащане на допълнителни услуги, използвани по време на престоя Ви: ако искате да можете да публикувате такси в стаята си за услуги, използвани в хотела по време на престоя ви, при настаняване ще бъде поискана кредитна/дебитна карта като гаранция за услугите, използвани в хотела. Размер на депозит – 50.00 лв. на стая, на ден. Заплащането на допълнителните услуги се дължи при напускане или при поискване от рецепцията по време на престоя Ви и може да се извърши в брой или с кредитна/дебитна карта, приета от хотела (VISA, MasterCard, Maestro).

10. Безопасност, забрани и сигурност:

    • Видеонаблюдение: Обществените зони са под видеонаблюдение за безопасността на нашите гости.
    • Строго е забранено носенето на запалими предмети, експлозиви, оръжия, токсични вещества, наркотици, дуриани и домашни любимци или привличане на проститутки в ХОТЕЛА.
    • Хазарт или други действия, които противоречат на добрите нрави или причиняват раздразнение, не са добре дошли.
    • Ние спазваме политика без партита в нашите стаи и апартаменти и неприемливи нива на шум или неадекватно поведение не се допускат в ХОТЕЛА. Неспазването на тази политика може да доведе до прекратяване на престоя на гостите без компенсация или възстановяване на сумата за остатъка от престоя.

11. Достъпност: ХОТЕЛЪТ е оборудван с 3 асансьора (2 в рамките на хотела и 1 обслужващ външния паркинг). Моля, имайте предвид, че районът на ХОТЕЛА е със значителна денивелация и не е подходящ за хора с увреждания. До стаите, ресторанта, фоайето, рецепцията и паркинга се стига с асансьор. Откритият басейн е достъпен чрез асансьора, а преминаването е през изхода на подземен паркинг с денивелация и няколко стълби (без рампа). Една хотелска стая е достъпна.

Моля, имайте предвид, че плажът не е достъпен за инвалидни колички – достъпът е по 250-метрова пътека с 50-метрова стълба, без рампа за инвалидни колички и колички.

12. Щети и загубено имущество: ние си запазваме правото да таксуваме водещия гост за всякакви щети, причинени по време на престоя ви от който и да е член на страната по резервацията. Това включва счупвания, разливане, петна, повреди на мебели или приспособления и принадлежности. Всички случайни щети трябва да бъдат докладвани възможно най-скоро, за да се сведат до минимум щетите и свързаните с тях разходи. Загубените карти за достъп ще изискват такса за замяна на загубена карта.

Всяко изгубено имущество, ако бъде открито и намерено, оставено от гостите по време на престой, ще бъде задържано за период от 1 месец. Въпреки че ще положим всички усилия, за да обединим отново изгубените вещи със собствениците им, ние не поемаме отговорност при подмяната на изгубени предмети и насърчаваме гостите да се уверят, че разполагат с всичките си вещи, преди да напуснат. Може да предложим изпращане на изгубени артикули чрез реномирана услуга за доставка за сметка на госта.

ХОТЕЛЪТ си запазва правото едностранно да променя настоящите Правила на хотела, структурата и съдържанието на уебсайта си и да прекрати достъпа до него по всяко време без задължение да уведомява Клиента предварително.